Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ferengové jsou možná proti covidu imunní.;-D

0 0
možnosti

To hle podobenství mi připadá jako rodič - dítě. A my jsme dospělí.

1 0
možnosti
Foto

Dala jsem karmu, ale: ti nezodpovědní byli JENOM nezodpovědní. Babiš je také nezodpovědný, ale navíc trestně stíhaný dotační podvodník a evidovaný estébácký udavač. Ti jenom nezodpovědní jsou proti němu velmi slušní lidé :-)

11 2
možnosti
Foto

R^ je přesně to, o co jde. Všude si pak po mém upozornění, že především chybí vzor, vyslechnu jako slépka, že holt asi potřebuju vodit za ruce. Nikolivěk. Nepotřebuju. Ale je zkrátka dost těch, co jsou revolučnější než já. A co budou mít v ruce velmi těžko popiratelný argument. A mne zhusta nebaví přesně to, co se děje i tady v prostoru a co se vládě čučkařů vážně na jedničku povedlo. Přesun hlasu a práce...Nejnuznější, co se placatíme dole, jsme ve stavu, kdy školíme do krve jeden druhého jako banda vládě prospěšných užitečných blbů. Část úvazku. Místo abychom celkem oprávněně křičeli nahoru. Já to všechno beru a vyváženě se chovám zodpovědně... Ale chápu jednoducha Frantu, že se staví na zadní. Bez relevance to jeho argumentování bohužel není. Není. Babiš akorát rozhazuje zrní a jinak jsou mu věci jedno.... přímo ukázkově.

8 1
možnosti

co chce slyset pan premier uz vime

vi pan premier, co by radi slyseli obcane? - ví, ale nedba

9 1
možnosti

Tento nápěv se tady opakuje jen v jiném aranžmá už roky, ale výsledek ..slova, slova a zase slova jedné a též písničky, jak by řekl klasik.

Tak navrhněte lepšího, chytřejšího, schopnějšího atd. atd. máte ho, jdu ho zvolit, nemáte, neni k dispo, hledejte vhodnější téma než jen to kterým si ulevíte....Rv

10 6
možnosti
Foto

o vás píšu nahoře...tam je to o Vás.

7 1
možnosti

Pan Bureš má senzační Volební program - "Neříkám tak, ani tak - Uvidíte, že na má slova dojde" ! S Covidem nesu svou kůži na trh, (jaro) - Tedy nyní úřaduji jako bezkožnatý (zima) ! Podpořte domácí spotřebu turismem - Já to ze zahraničí budu dozorovat. Teď jsem vám zajistil super mzdy. Z dluhů se proinvestujeme. Kraje, města, obce sice nemají prachy ... Jsem ODPOVĚDNÝ ČLOVĚK, na svém místě = Teď na břehu Bečvy pozoruji motýle a rybé ! ...

Já osobně, za největší paradox doby považuji - Nejméně ohroženou skupinou :

Jsou úředníci za 100% + Home office a (důchodci - (nic proti nim). Právě ti, kteří se jim na to blaho skládají, ztrácejí své příjmy ! O OSVČ nemluvě, majitelé velko-řetětců volají - ČR = naše země zaslíbená ! Tam nám bude líp ... :-)

10 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2113x
Pavel Szturc - občan...

Seznam rubrik